Followers

Monday 4 January 2016

akmal darjah satu

2016.

Masuk tahun ni dah 3tahun bergelar "mj"
Macam-macam dah jadi, byk jugak yg tak sempat nk tuliskan.

Harini, pantai timur dah mulakan sesi persekolahan dan ank fie yg sulung, akmal tu dah pun darjah satu.

Dah 3hari fie duk kat rumah bekas mak mertua.
Fie excited sebab ank naik sekolah darjah satu nih haha.
......

Mana nk dpt janda mcm aku nih. Lek jer lepak makan nasi dagang dgn ex aku breakfast lepas hantar anak2 skolah pagi tadi.

Tetibe ex aku throwback pulak.
"Ingat tak dulu kite kawen, makan nasi dagang"

I was like hurmm ye ka? *krikrikrik* (sumpah aku tak ingat apa)

Funny how people change kan?
Dulu bercinta mcm nak rak.

Sekarang?
Aku-aku,
kau-kau.

Aku sibuk ngn anak2 dan kerjaya aku.
Dia sibuk dgn bini dia kehulu hilir.

Perasaan?
Jujur ckp, nothing personal.

Tapi harini kami kongsi satu perasaan;
"Kau excited tak anak dah masuk sekolah ni"
"Gila tak excited, kalau tak aku tak drive 5jam dtg sini bro"

😹

Masa,
Buat kita dewasa :)

Kalau dulu aku tak suka berkongsi.
Tapi sekarang, 
aku rasa tak ada salahnya.

Maksud aku,
"Tak ada guna kita bermusuhan"
Yg berlalu biarkan berlalu.
Hidup kena terus!

Cinta itu milik allah
Selamat tahun baru 2016.

1 comment:

  1. salam sis. ramadhan kareem. semoga semua urusan dipermudahkan

    ReplyDelete