good bye kuala lumpur :)


seriously i've just screwed up my final paper.
my LAMEbrain killing me.
ARGHGHGJHGSDOIUJEHFBKJNBWVUI
*meroyan*

owh damn, my relationship just terfaktab.(a word i've taken from dunia seblah zara's blog :)
and its killing me softly. like seriously, the examination questions wasn't that hard, i've revised few times, and i know all the answer but i can't pull them off to the question booklet! i just copy and paste the question and leaving empty space for the answer. then times up dude!. THE EMPTY SPACE IS BLANK FOREVER. im not kidding! leaving the examination hall with stupidity was a very good job!

ah, i decided to let it go, mybe gonna repeat the paper again but its ok, i know im gonna be better in the second time. (pernah dapat markah paling corot untuk matapelajaran mathematics, dan pernah jadi the only person who failed the paper in the class sedangkan semua orang dapat A, make me work harder, buat satu soalan susah setiap hari sampai semua orang terkejut when i got A1 in SPM seterusnya jadikan kelas saye 100% A1 for mathematics :)

aku harap ini benda terakhir yang paling bodoh aku pernah buat. aku tak mahu perjudikan pelajaran aku lagi hanya kerana sebuah pertalian cinta yang telah kalah dimeja judi kehidupan. adeh.. ._."

wish me luck.


so after the examination, my bestfren, miza, fetch me and send me to the airport. im leaving to PARIS, to heal my broken heart.









ok tipu, she send me to bus terminal, at terminal bersepadu selatan, bandar tasik selatan (i was dreaming to leave kuala lumpur now for a very romantic paris trip alone) *dushdushdush*

 first time sampai sini. punya lah lama aku tak naik bas balik kampung sampai aku sangat terkejut tengok terminal bas yang semakin high tech. cool kot, rasa macam kat airport!


*maaf, sony yari saya tak mampu tanggung gegaran tangan parkinson sebab terlalu teruja.

siap ada banyak kedai-kedai yang buat aku tertinggal bas! nasib baik bas ke melaka ada setiap setengah jam dan tiket cuma rm10!!!! phewwww~ (padahal sengaja meninggalkan diri sebab nak berjalan punya pasal :)

kedai kasut *ah..juling bijik mato*


miza sempat menerai beberapa kasut :)


(owh, that pink shoe, i got from my lil sis. die nak letgo dah kasut tuh sebab die cakap kaki die dah semakin membesar seiringan dengan perut nya. so sekarang dah tak muat. ceh. so dari die letgo baik aku sebat memandangkan aku memang tengah tak ada kasut, asek berjalan dengan selipar jepun oleh kerana ketandusan wang nak pegi beli..hukhukhuk, i got 3 pairs from her :) YAY. ILOVESHOE


okay get back to the scene, mata bergegar pula di BONITA :)


 arrrarrrrrr~ luckily i dont have money to shop. hehehe 

miza got this for herself :


and bagi aku pakai sementara aku bercuti, padahal takut boyfriend dia marah sebab last week baru beli satu sunglass..

so cute kan? terus aku macam nak buat "the travelling sunglasses stories" poyo betol theheheh~

time for departure, aku perlu melalui gerbang "balai berlepas" dengan dua orang polis menungu di setiap gerbang. perghhh sebijik macam airport, aku nak snap picture, tapi aku nih pemalu~ terus tak jadi..hihihi
 kat bahagian bawah terminal pun agak canggih..


best kan..berapa juta duit rakyat agaknya telah habis untuk kemudah hebat begini..*thumbs up*
selesa! check in pon electronic, nampak tak kotak kecil yang ada bendera malaysia tuh?
aku rase style gilos travel dengan kemudahan macam nih ;)

so dalam bas aku ditemani:

baca sampai tertidur, sampai-sampai anakanda gadis dah menungu bersama atoknya :)
hai rindu..




ps: aku memang dah lama tak naik public transport ari tuh naik lrt jakun gila sampai terpaksa tanya org  macam mana nak beli tiket pakai mesen tuh sebab counter dah tak jual tiket, 
derrr~ lrt skang dah pakai chip ok . mane tak jakun :)

bermula holiday fieyona, till then :)

thanx mok, tolong anta aku :)


Comments

  1. huhu...belajak leklok ye! jgn noty2 dulu sbelum masenye;)...
    nmpaknya kita sama... x lama lgi nk brperang dgn SPM! tensyen tak, tensyen tak?
    haha...lawo kasut^^

    ReplyDelete
  2. alamak..akak ade muke budak amik spm tahun nih ker dik..hikhik :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts