the perfect man.

"the perfect man,
he could be anywhere in the world,
but he chooses to be with her because 
life is better with her by his side"

baru habis tengok "the perfect man", cite lame hillary duff. it was awesome! kelakar, ader jugak part yang sedih :_: . aku bukan nak mengada dengan emosi ok, tapi kite kan dilahirkan dengan tahap manja berbeza..dah memang aku macam ni aku terime jer lah.. :) aku mungkin sedikit macam naga, tapi name aku afiqah kot! which means "sangat pemurah"..pemurah kasih sayang..hiiii ~ _~

seriously, i can't hide my emotions. 
you may finds here, in this post.. i've used LOTS and lots of emoticon up there kannn..untunglah kalau tak perasan..haih ._." 

anyway citer nih memang best. untuk manusia jenis aku, tak suke perang atau hantu. tapi suke cinte hehe.

...

tengok movie sambil buat keje kat studio dan makan kewtiaw malis corner yang sedap yang ditapau member.
nyummm..lagi sedep dimakan dengan udang godang yang berekor-ekor, tapi sayang..udang terbuang macam tu jer..sebab aku memang tak suke kopek kulit udang.   ._."


Comments

Popular Posts