Followers

Saturday 7 January 2012

Yours, Mine and Ours.



my favorite movie.
story line's quite cool :)
i dont know. macam mane jadi ibu anak sepuluh.
aku yang anak dua-dua yang sangat sopan tu pon pun kadang-kadang pening kepala.
sweet sgt cite nih. hurmm.

actually, what i love the most is 
their MOM's studio!
COOLEST.


bila aku dah ada my own place, i would love to set up a studio macam tuh, so aku boleh sentiase dekat dengan anak-anak. i am seriously wanna work from home dan tak nak tinggalkan dorang lagi. these few years terpaksa berjauhan dan tinggal-tinggalkan dorang semata nak mengejar segulung ijazah. hurmmm..terlalu tinggal-tinggalkan dorang aku takut dorang tak sayang aku nanti..hukhukhuk...lagi 3 sem aje lagi.
i hope everything would be just fine :)





psst: i will always be a lighthouse keeper  :)

2 comments:

  1. cutenya baby, dah lama tak pegang. rindu pulak! adeh.

    ReplyDelete
  2. akak pun dah lame tak pegang..huhu :)

    ReplyDelete