blogger yang tak der masa depan.

hukhuk..sentap tak bace tajuk tuh? sebenarnye cakap pasal diri sendiri la wehhh..aku nih memang seorang blogger yang tak ade mase depan. tulis tah ape-ape kadang merapu lebih cite pasal personal life, musti korg dah jelak kan??huhuhu.

aku percaya, ramai jer blogger yg macam aku..kan..kan..tapi sape kesahhh kan..kan..kan (positif betul)
tapi lame-lame diri sendiri yang kesah..rase cam tah ape-ape yang aku cube lakukan..aku rase cm blog aku memang tak berguna langsung..kalau orang google mesti kecewa punya..kannn..adeh..

tetibe rase aku  mungkin aku patut mula tulis belog pasal resepi masakkan hebakkk?atau tulis tutorial cam ne nak buat graphic comel2? mungkin tips kecantikkan? - tapi malangnye semua tak ade bakattt..huwaaaa~

dengan itu sesungguhnya..aku masih lagi seorang blogger hilang arah..adekah korang juga begitu?adeh! tepuk dahi, tanya kreativiti :p

sebenarnyer nih adelah blog kedua aku yang aku start on 1st jan ari tuh kononyer nak jadikan medium mem-polish bahasa inggeris aku yang sememang nyer jarang nau di prektis sehingga berlaku kecelaruan grammar pada tahap dewa, tapi malangnya aku merasakan menulis belog dengan bahasa ibunda memang jauh lebih tersampai maksud dihati..so dengan itu kadang-kadang bila aku rase nak tulis orang putih aku hantam saja hihihi :)

first blog aku yang lagi merapu tak hengat..so aku dah delete pon -.-"

so memandangkan aku seorang blogger yang BELUM nampak masa depan,
aku rasa aku belum layak untuk menyertai macam-macam contest yang diadekan khas tok para blogger tegar macam DIGI WOW AWARD sebab memang yakin takbley menang. ceh.

dah lah takde bakat, takde keyakinan diri plak tuh. memang kombinasi maut seorang blogger hampagas.
*so baik tutup jer belog kau nih, buang karen jer sume orang bace*
-jahat betul statement :_:

tak cube lagi dah mengalah! membazir topup broadband, dan membazir masa kau berejam-jam menaip jer kannn..

so dengan itu ape kate kali nih kite persetankan perasaan hampagas tersebut dan cuba untuk menang sesuatu
sambil berbelog..dan menunggu duit nuffnang yang berape posen sen sangat tu jer naik..mane lah tau tuah badan pulak kannn..kann..boleh menang GALAXY NOTE!!! (tak habis kau punye galaxy note dari tahun lepas -.-" ) - baru lah ade sikit motif untuk terus berbelog..hewhewhew

tulis panjang-panjang pun tak guna kan..kan kalau tak usaha. baik pegi daftar sekarang dan kumpul undi.
lantak lah ape orang nak cakap yang penting dah cuba :)

Comments

  1. tompang kentot kat sini jap...hehehe
    anis pun bukan nye hebat mane, saje join, vote anis tau, search anis athia, vote me for nuffnang blogger of the year, hehehe ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts