cepat vote aku setiap hari :)

sticky post.
(post baru sila scroll ke bawah yeah:)


kalau korg perasan sejak dua menjak belog aku nih penuh, disemakkan oleh perkataan yang panjang berjela.
bosan kan? tulah..aku pun bosan tengok belog aku nih ._." hukhukhuk

sebenarnyer, sebab kamera 2 in 1 aku si s.e yari tuh dah rosak..so aku memang patah kaki la tak de kamera..
so untuk membantu aku mengembalikan seri belog aku yang suam-suam kuku nih ape kate setiap ari korang tolong vote untuk aku..hehehe :)

tolong la eh, supaye aku boleh menang canon yuna "dalam setiap gambar ade lagu" tuh..so boleh lah aku capture sampai muntah darah..

care die senang jer.. tekan jer bendalah vote kat bawah nih:



dah tekan?

anda hanya perlu tekan setiap hari 
sehingga 13 may 2012

tekan jangan tak tekan tau..tau..
inshallah,
baru lah aku boleh jadi Photojournalist of the year!
dan menang seketul canon!
baru lah boleh belagak macam photographer handalan..wahwahwah :)

thnx tauuu kalau dah vote :)

read more:

Comments

Post a Comment

Popular Posts