how do you see ur self in 10 years? - pt 1 rahsia jutawan.

i've just got back from bukit bandaraya ( bukit cerakah ) for event management final event, but i tell u, i cant wait to write this post! so all the picture at bukit bandaraya will be updated so soon :) -inshallah-

                                                                        ...

how do you see ur self in 10 years?

penah tak tanya soklan tuh kat diri sendiri?
kalau tak pernah mula tanya sekarang.
sebab SEMUA multi-billionaire yang aku jumpa hari tuh,
masa konvensyen tuh,
diorang semua berlatar belakangkan keluarga susah!
but they used to be multi-billionaires in A YOUNG AGE, DUDE!

so inspiring kan!

so how do you see your self in 10 years?

i've seen my self as a multi-billionaire 
who drove her own designed BMW fi34!

tak salah untuk bercita-cita setinggi langgit tapi iringkan bersama sebuah usaha, doa, dan tawakal.
kadang-kadang kita tengok anak orang kaya, kita iri hati dan menyumpah seranah kenapa dia anak orang kaya?sedangkan kita makan pun tak cukup? kita tak tau yang DIA telah merancang rencana lain buat kita :)

korg tau kenapa jutawan-jutawan yang aku jumpa nih..yang mana kat atas tadi aku cakap "diorg semua berlatar belakangkan keluarga miskin" nih sekarang bergelar jutawan?

semuanya kerana terpaksa!
terpaksa memaksa diri untuk mengubah satu hidup kearah lebih baik.

korg nak tau cm ne dorg buat??
tak perlu nak jual obat atau panggil kau org join rangkaian bulat-bulat!
kalau yang sertai konvensyen tuh musti dah tau nyer
tapi bagi yang tak pegi..akan aku cerita kat korg..
sesungguhnya apabila kita berkongsi, DIA akan gandakan segalanya :)

tapi sayangnya aku takleh tulis berjela,
start skang aku dah limitkan masa untuk ber-internet dude!
sebab aku terlalu bz, baru balek event, 
sok lak ade hafazan quran yang masih belum masuk dalam kepala,
belah malam ada presentation pulak untuk kelas event lagi

so next post akan aku pastikan aku menaep sekencang mungkin supaye tak terbabas masa!
inshallah
doakan aku tau :)

dun forget to vote me here!

(just click the picture)

Comments

Popular Posts