Followers

Thursday 27 September 2012

fieyahmads | september the 27th.

salam!

hohohoho. hari nih aku gumbira sebab hari nih besdey aku weh!
so meh aku bagi trivia sikit :)

-14 tahun lalu, pada september the 27th terciptanya encik GOOGLE kesayangan kite! tak caye ce tekan google.com skang, lalukan mouse korg kat perkataan google tu. (aku pun baru tau..HAHAHA)

-juga birthday artis fav aku iaitu Avril Lavigne. kitorg kembar sebenarnye, ngeh :3 

-hari jadi gadis cantik LUX si fazura tuh! ( gadis2 27/9 memang lawa-lawa..HAHAHA lagi)

setakat tu jer trivia yg aku sempat tangkap. haha


skang nak bagi tau trivia tentang aku plak. :P


dulu mak abah aku bz cari duet bagi anak-anak makan. semua orang bz. kawan mane ade keje teperap jer kat umah. bile tibe hari jadi mampus takde orang ingat pun. sebagai kanak-kanak mesti lah sedih dowh.. :_: bile dah besar sikit pandai sikit, pegi beli sendiri cake satu slice pastu makan. lantak korang lah kalau korang tak ingat yang penting aku tetap comel HAHAHAHA.


beberape tahun lalu pada tarikh yang same, hari jadi ke-17, mase tuh form 5. aku ingat lagi anak-anak buah aku simbah aku ngan air nila masa aku tengah mandi memalam lepas abes prep. pastu kene simbah plak bedak ke tepung aku tak tau lah..comel tak anak-anak buah aku punye surprise? hahaha. walaupun tade hadiah, tapi sweet sangat! sebagai ketua bilik yang sangat garang aku ingat sume orang menyampah kat aku tak sangke dorang buat pekare comel ditengah malam rase disayangi dowh. (datang la rase disayangi tu..tah tah dorg memang menyampah kat kau sebab tuh simbah kau air nila..seb baek tak kene simbah ngan air rendaman buah pinang..kalo tak mampus gatal-gatal -.-" dieorang nih bukan betul sangat.haih ) to my beloved anak-anak buah especially rezuwawawa. aku sayang korang! cewahhhh~

few years ago jugak (2008 kot) pada tarikh ini, aku di surprise ngan tiket consert avril the black start tour kuala lumpur! WHOHOHO. this is the best bro! walaupun avril nampak besar ibu jari dari pandangan mate aku. tapi gila punya pasal..saye suke..saye suke!!!




tak jumpe pulak cari gambar yang aku snap. nak tunjuk kat korg bertape kecik nyer avril. mcm semut jer berjoget. haihh. (sumber gambar: google)






and paleng-paleng best mase otw ke seoul, south korea mase study trip tahun lepas, tetibe cabin crew nyanyi lagu birthday dalam 3 bahasa. HOHOHOHO menarikk..satu airbus nyanyi same! nak nages aku di  buatnye sebab kene bediri semua org pandang.. aku nih pemalu weh, tersiput-siput gak aku kat situ. -.-"



siap dapat hadiah! thnx Air Asia :)




wahhh dompotnyer. ye lahh mase nih baru sangat abis pantang bersalin amani!





hadiannye : blanket air asia. tak yah aku beli-beli dah jimat :P



anyway,
aku nak cakap :




thnx to all readers sebab sudi singgah, bace, follow dan sebagainya!
and aku doakan semoga kite semua success dunia dan akhirat
aku ader terbace antara doa yang mustajab ialah doa pada hari kelahiran kite..tak tau lah hanya DIA yang mampu makbulkan doakan bila-bila masa yang die nak kan, so doa kan aku ok :)


p/s: 

jom! pas nih aku nak pegi LONDON/PARIS plak..ade sesape nak ikut aku?in sha allah next post aku akan post macam mane korang boleh ikut aku ke LONDON/PARIS (FULLY SPONSORED, tinggal bawak duit shopping jer!)

kalau aku lambat update tapi kau rasa curious sangat untuk tahu cane nak g LONDON/PARIS free of charge..
boleh email : beautifulfieyahmads@gmail.com
atau whatsapps jer kat 0192246224 :)











2 comments: