seriously: worth reading : be inspired by beautiful ladies ♥ change your mindset..change your attitude..change your life?



ok. dah hari ke-4 dalam program internship, seriously banyak benda nak share! but first thing first.

one day before aku off to malacca, aku terbukak hati nak join satu event nih. sangat inspiring aku cakap kat korang!

actually aku nih silent reader kat few blogs of gadis-gadis cantik yang kaya raya dari titik peluh sendiri! aku saje highlight titik peluh sendiri tuh sebab aku sangat ter-inspired!! aku ulang..diorang bukan saje kaya tapi cantik!!

i wonder how they generate so much money in the young age, so i tried to get in touch with any of them, i've sent msg to few of them but seems dierog memang tak layan student..i dun know why..luckily i've got a reply from this kakak, and beliau banyak menjawab soalan-soalan aku yang tak diendahkan oleh yang lelain :)

sampai lah beliau invite aku ke majis penganugerahan kampeni dieorg yang sangat inspiring! actually, dieorg memang la kampeni MLM but i can say dat..dieorg nih laen dari yang laen dan kalau korg follow blog mereka-mereka nih ko sendiri pun akan terkejut dengan pencapaian dieorg..sumenye pakai designer's dresses, handbags yang bukan calang-calang dengan hanya meniaga dalam talian. owh tadi aku cakap "kampeni MLM yang laen dari yang laen" sebab they never push you to be their downline..tapi kau sendiri akan datang serah diri setelah korang tengok pencapaian dieorg dalam hal kecantikan, pengurangan berat dan bentuk badan pada masa yang sama menjana duit poket yang melimpah ruah. dan lagi best..FREE VACATION bila korang achieve target! owh my!!! itu lah dia core bisnes dieorg! maveles gilos! aww tertawan makcik, sampai berpeluh-peluh ceghitew..hewww~




dari penjawat awam ke C.E.O!



so lets go yo!





punye lah dieorg nih friendly, aku baru first time kenal dan berborak secara face to face dengan dieorg dah boleh cerita panjang2..siap invite aku pegi private party group dieorg untuk raikan bisnes partner after event tersebut. Dieorg gelarkan group tersebut as "FABULOUS TEAM" leading by kak Effarezza yang mana dibimbing exclusively by Hanis Haizi (28), ape yang paling best tentang dieorg nih..boleh nampak team members sangat supportive among each other dan saling motivate satu sama laen..best kan bila ader orang tolong bagi semangat kat kite dan tarik tangan kite supaya berjaya macam dieorang..group yang bernaung dibawah GLAM atau green leader acadamy malaysia nih boleh dikatekan group yang paling berjaya. bangga tak? sangat membanggakan tau bila dieorang nih featured dalam majalah-majalah dan surat-surat khabar kerana kejayaan dieorg! 















owh..owhh..ape yang lagi best? mostly usahawan yang tercipta dari kampeni nih adalah WANITA! daripada wanita-wanita biasa, ada yang sanggup meredah beratus batu demi mendapatkan ilmu untuk mengubah nasib diri sendiri dan keluarga..sangat hebat dieorang nih! 


more inspiring pix






"tabung kereta"


fashion icon : i've follow both of them's instagram


effareeza got her first CHANEL! 


traveling together!












i think you gals should get to know them
if u really want to change your life
and 
make a financial freedom life
in the young age!



be apart of FABULOUS TEAM
worth it!


p/s: 
kalau malu korg boleh kontek aku jer hahh biar aku kenen2 kan ngn dieorg!

pm fb: fiey ahmads 
instagram: fieyahmads
whatsapps: 0192246224
email: infieyonashoe@gmail.com

jangan malu jangan sogan, sorry to say orang malu jarang berjaye!
kontek jer salah satu no kat atas tu..sangat dorang akan guide dari A-Z :)

pps/ dieorg nih gila-gila jugak bila duduk semeja -.-

Published with Blogger-droid v2.0.6

Comments

Popular Posts