Followers

Friday 28 September 2012

fieyahmads | surprise cake. dan hadiah khas dari POLIS DIRAJA MALAYSIA.





Salam!

Masih lagi mood 27/9. Tapi post nih pendek jer :p

Kerane terlalu ghairah dengan kegembiraan, kau pasti akan memandu dengan sangar teruja. Suka hati kona di tempat no u turn tanpe menyedari encik polis telah siap sedia di selekoh. Tetibe beliau keluar tengah jalan. Seraya kau akan terkejut beruk lalu berkate dalam hati "mintak-mintak die tak perasan aku tak pakai sit belt" siap bace bismillah 21x..hembus-hembus sikit. Kau turun kan tingkap,  pastu beliau akan tanye " tahu ape kesalahan kamu? " kau pulak jawab " tau encik.." .."dah..sign sini..laen kali jgn buat lg"
Phewwww selamat beliau tak nampak aku tak pakai sit belt kalau tak..tak ke double duit kau terbang. Dem, zaman skang nih everything duit.duit.duit.duitttttt. Metarialistic. Adeh. Baru nk simpan duit nk pegi LONDON/PARIS march nnt..huhu tp takpe, mesti ade punye rezeki laen. Yakin. Mungkin dia nk bagi rezeki yg lebih besar :)

Walaupun aku kene saman..aku senyum jer sebab semalam ari jadi aku, esok plak nak balek kl jap wohoo! Bestnyer!

Malam plak tak sangke yg father in law aku n family tetibe wat surprise, siap beli kek..entah bile mase dorg beli tah hahahaha -.-" it's funny you know, in this age, sangat unexpected things yg dorg akan lakukan sebab kau tuh sape jer dalam hidup dorg kan, sedangkan yg dah bertahun-tahun hidup bersame pun tak penah buat..sebab tuh terkujat sikit perasaan nih ..hilang kate-kate hewhewhew. Kbye..

nak SAMSUNG GALAXY NOTE? 
CHECK IT OUT in next post :)
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

  1. wahhhhh cunnya header, hihi kat mana tu? happe belated birthday :D

    ReplyDelete
  2. kat everland, south korea last year..
    thnx:)

    ReplyDelete