Followers

Friday 23 November 2012

ade jugak orang minat kat aku??!

Salam..
(beberape minggu lepas..punye kau tak hupdate belog)

Pernah tak korg mengalami situasi dimana seorang lelaki tetiba msg anda "hai"dan blablabla bertanya kabar macam kawan lama pastu the next day beliau keta beliau telah lama menjadi sikretadmiye anda dan telah mencari anda begitu lama?

Aku..?bukan kali pertama.. (bukan nak perasan tapi mmg dah banyak kali) tapi sebagai seorang wanita kental yang berpewatakkan jantan dan digelar pemain ragbi..kauorang ingat pompuan jenis aku ade nak kesah?tak de derrr.. -.-"

Siap bg andaian yang aku tak pernah tegur die sebab sebab beliau obes pada zaman itu. Huh..serius..jangan benci aku..sebab aku tak pernah racist pada org gemuk..nope..never kot (sebab aku pun gemuk).

Seriously aku tak pernah kenal mamat nih..it's been 10 years ago weh..sedangkkn muke ex bf aku zaman skolah pun aku dah hampir2 lupa apetah lagi lelaki yang aku tak pernah bertegur sapa..so aku buat tak tahu jer lah kan hukhukhuk..dan treat seperti kawan2 memandangkan aku mmg tak available pun..tak salah kan berkawan..

Lama-lama aku ade rase sedikit takut bila beliau mula masuk bab nak kawen ngn aku lah bagai sedangkan aku dah cakap anak aku dah 2orang..terus aku malas nak borak dah..aku pun cite kat mok tentang ini,n die marah aku n suruh aku jangan balas ape2 sebab takut ntah sape-sape tah org tuh,better tak payah bother kalau kite tak kenal..syg tak mok ngn aku?♥heee..

since lepas tuh aku ckap kat diri aku..kalau ada lelaki yang say hai atau bertanye kabar mcm kawan lame ke ape, i would be cool and observe my self..in sha allah, dengan care nih allah akan lindungi kita..

jodah tak payah kita nak sebok2 cari..DIA dah berjanji yang setiap makhluk di ciptakan berpasang-pasangan..

Aku pun tak tau siapa jodoh aku. Mungkin yang ada di dunia..atau mungkin yang menunggu di syurga?ALLAH knows best, Berdoa lah dapat masuk syurga. Jodoh dari syurga lah sebaik2 jodoh :')

Ps/kadang2 aku rase geli hati dengan kawan2 aku..boleh member lelaki aku yg sorg nih (boleh dikatekan bff jugak) nak kenen2 kan aku ngn member dier..arghhh tensyen aku..dah kene marah ngan mok..padab muka ;p
Aku tak available weh..sile lah paham ;')
Tapi satu bende yang buat aku mengerti..dorang sayang aku♥dan dorang nak tengok aku hepi mcm dulu..padahal dorg taj sedar..hidup aku sekarang lebih daripada hepi..far enough.

Pps/jumpa di kuala lumpur esok ade event besar ;)

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

  1. haha, psycho gila tetibe ayat orang mcm tu kan, naseb sy xpernah, haha..secret admire sy penakut kot? haha perasan betul..wah goodluck for that event :D

    ReplyDelete
  2. tu la..hahaha..thnx anyway :)

    ReplyDelete