#weekendsescape: event report: Ulang tahun ke 20. dah besar dah awakk..




Salam.
Alhamdulillah..last saturday sempat fiey meloloskan diri ke event yang berprestij dan penuh gemilang untuk menyambut Ulang tahun Syarikat yang Ke-20 dan meraikan kejayaan para CDM iaitu pangkat tertinggi dalam kampeni Hai-O.

ade beberapa lagi invitation dan event2 yang dah diplan saban tahun terpaksa di cancel sebab kekangan waktu..travelling dari melaka ke kuala lumpur pagi-pagi buta ingat kan sempat lah menjengah kejap ke opening alhumairah contemporary atas jemputan kawan baik tapi malangnya tak sempat..huhu teringin nak bergambar dengan ameera zaini si juara pencarian gadis dara.com yang juga sister in law bestie fiey tuhh. Kempunan -.-". Tak pe lah..next time jer lahh..huhu

Disebabkan jarang sangat turun kat kelas GLAM sebab sibuk berprektikel, project,thesis, design competition dan anak2..kali nih fiey nekad..diz time harus lah fiey turun jugak sebab nak tengok sendiri dengan mata kepala fiey aura GLAM dan The Fabulous Team..nak serap segala aura dan semangat untuk berjaya macam mereka-mereka yang dah pun buktikan kecemerlangan dorg dengan anugerah2 yang dorg terima..in sha allah one day fie pun akan naek pentas yang sama mcm merek. Yakin!

Fiey sampai lewat kat stadium melawati shah alam sebab pegi amik kasut yang yang tertukar mase beli last month mase sale..tak kan lah xnak amik kan sebab beli semata2 nak pegi event gah nih..harus lah daku singgah kejap n terus berdesup ke federal highway..jem pulakk..hukhukhuk..


Sampai-sampai jer masih ramai lagi kat luar tapi geng the fabulous sume dah masuk..tak sempat nak bergambar terus masuk dalam dengan my biz partner..dan duduk perhatikan sekeliling yang sangat-sangat glorious.. Hanis haizi, Salha zain dan GLAM memang menyerlah dengan designer dress yg cun-cun mmg sgt inspiring habes! 



Salha dan Hanis..dua-dua macam barbie..comel hokehhh..sgt!


CDM Maisara Ibrahim..vouge!


CDM Naa Kamarudin sangatttt cantik!!

Habes event dah lewat..koloni-koloni GLAM dah pun lenyap sebab ada GLAM NITE sempena meraikan para-para CDM dan bakal-bakal CDM under GREEN LEADER ACADEMY..

fiey masih setahun jagung dan tak sempat nak tempatkan diri untuk event yg terhebat olah mentor kesayangan semua, Hanis haizi..
tahun depan haruslah nak join jugak sebab tgk mcm gempak gila! 


The Fabulous (emak-emak jer nih..yang anak2 masih di majlis UT20)
dan EMAK HARIMAU, HANIS HAIZI.

sebab dah lewat sgt..plan nak tgk istanbul aku datang terpaksa ditunda..sori yu :') sempat makan jer sesame..laen kali lah yearr :)





So jom skodeng gambar2 yang fie sempat capture dan ade jugak yg fie amik dari blog biz partner untuk dikongsi bersama.







kolonial GLAM bawah naungan HANIS HAIZI, gempak kann..





Diberi jolokan "CDM SELEBRITI" Hanis Haizi di interview stesen tv



menjadi "seorang Hanis Haizi" perlu bersabar..dan senyum 24jam..
setiap saat ade jer datang menyelit nak tangkap gambar. lol




Salha dikerumuni peminat..sporting!








biz partner fiey, AYU MUSA..welcome to the club!

Fiey bermula dengan tak ada apa-apa, hanya berbekal kan semangat dan keinginan..ade orang pernah cakap yang impian fiey nih adalah sangat mustahil..dan hanye fantasi semata!




I WILL!

tapi fiey yakin..walaupun fiey melangkah dengan sangat-sangat perlahan..tapi dengan in sha allah..selagi kite terus mencuba dan berusaha..selagi itu terbentang peluang untuk kita berjaya..bukan ke kalau kite memberikan yang terbaik untuk sesuatu..kita juga akan terima yang terbaik..kann? In sha allah♥ 




Bakal CDM EFFAREZZA, the one who take and hold my hand, and make me feel beautiful :)
thnx kak effa! sori sebab lambat-lambat jer fiey nih -.-"


fiey nak ucapkan terime kaseh kat bakal CDM effa yang mungkin tak berapa nak ingat fiey sebab fiey sangat kurang berdampingan dengan die disebabkan jarak dan masa juga masalah-masalah peribadi fiey..tapi fiey tak akan persiakan kepercayaan die yang seiklas hati amik fiey yang 'kosong' nih sebagai 'anak murid' in sha allah fiey aku buktikan yang seorang pelajar dan ibu anak dua yang tengah mengalami krisis rumahtangga yang hampir tak dapat diselamatkan nih  juga boleh mencapai impaian-impian mustahil dia dan jadikan "fantasi"nya satu kenyataan..

kalau sebelum nih fiey selalu buat kerja separuh jalan sebab rase terlalu banyak halangan yang terpaksa fiey tempuh sebagai seorang pelajar,isteri dan ibu yang mana sepatutnya fiey boleh jadi lebih hebat dari orang laen sebab 3 benda nih adalah kelebihan fiey tapi sayangnya oleh kerana fiey terlalu negative..selalunya fiey akan end up berenti dan menangis... I would never ever quit and cry again! Never! promise to my self!

Till next time in sha allah♥


Together everyone achieve more.. 
Kol fiey kalau nak tahu lebih lanjut tentang biz nih 
atau nak ikut next event dengan fiey.. 0192246224

Atau drop email kat fiey ok infieyonashoe@gmail.com

Persetankan ape orang kata..kite kejar impian sama-sama :)




Published with Blogger-droid v2.0.6

Comments

Popular Posts