Followers

Wednesday 21 November 2012

moh pegi event - loving my new life♥







Salam..

Its been a while fiey tak hupdate blog kan..2-3weeks nih macam bz sikit..semalam baru jer habis event kampeni tempat fiey intern kat MITC sempena expo melaka for 4days started kames lepas, 12 hours fiey bediri..bayangkan dengan heels mau tercabut kaki fiey..huhuhu..tapi demi tanggungjawab ari ahad pun terpakse keje..balek-balek anak-anak dah tido..seb baek 4hari jer bertindik sebagai sales person..so fiey janji ngan diri sendiri i will find a proper job in the future..tapi keje kat event mmg best..jumpa ramai orang..dari sini kita boleh belajar banyak bende..selain menambah kawan-kawan baru ;)

Alhamdulillah walaupun penat nya boleh tahan tapi pengalaman tak leh lawan..byk jugak fiey blaja pasal materials..kayu-kayan dari kasteme2..

Ade satu masa tu, 2orang kasteme cina dtg tanye pasal kolam kayu..kalau beli dapat ape lg.. Fiey ckp la dpt bench, kolam ngn back drop die..skali ngn takungan fiberglass.. Pastu die balas balik "you tau ke apa itu fiber glass yang you cakap itu?" -amboi pandang rendah, Sekali aku baru bukak mukadimah fiberglass..die terus terdiam..n tanya aku balek.. "sudah la ker u kerja sini?byk eh u tau materials.. "tak lah boss..i intern je sini..tapi i ade belajar materials kat university..terus die keluarkan sesuatu dari kocek dan bagi aku.. "nnt nak cari kerja..boleh cari i..ok.." :')

Mcm-mcm jenis kastemer ade..yang paling aku geli ati bile sorg akak nih..kibut-kibut datang kat aku tanye.. "dik..palazo berapa harga ek", nak gelak aku dengar tapi aku tahan jap.. "kak..kat sini saye tak jual palaza..kalau akak nak nnt boleh pegi butik saye yg tgh planning nk bukak taun dpn kat kl..kat sane ade 120 colour palazo ckp jer nak material ape sume ade..tapi kat sini saye ade pergola ngn gazebo jer..hihi"..die gelak "hahahaha..yaken jer akak nih dik..akak cari gazebo sebenarnye..tersasul pulak..." pas die bayo die blah.. Anyway aku rase mungkin beliau terlalu taksub dengan fashion..serius..lawa orgnya..fashionable..atau mungkin beliau gemar shopping online ;p
K lah till we meet again soon next, dis saturday ade 3 event kat kl..harap sempat menyusup sebentar ke urbanscape..semata-mata nak jumpe yuna ;) dan sempat menyinggah opening al-humairah contemporary jumpa best friend yg adik ipar die blogger terkenal merangkap duta kat situ :')

ps:/ ade sape2 nak ikut fiey gi next event?jom pm fiey kat fb ok
Kbye♥
Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment