Followers

Saturday 1 December 2012

i can smell wedding rings :)

Flower Ideas :  wedding floral planning Flower Balls Ceremony

salam :)

first thing first..i have a confession.. aku rase sangat kecewa! sebab terpaksa last minutes tarik diri dalam satu design competition..huhu..mane tak nye kerje-kerje semakin banyak kat opis nih..lagi-lagi aku telah di-appointed sebagai PA bos untuk project exhibition furniture kat salah sebuah mall kat melaka yang bakal berlansung isnin nih hingga tiga bulan akan datang..adoi..tak menang tangan aku nak menyiapkan 3D yang sememangnyer aku tak terer -.-" tak pe lah tak de rezeki..next year aku nak masuk banyak-banyak-harus!

so..aku dah bagi tau korg yang dua-dua bestie aku , cik amy akhirnya bakal menamatkan zaman tunangnya..Mok pulak bakal memasuki zaman tunangan orang :') awww..i happy for you booth. (never been this excited!!seriously!!)

Mok was a lil bit nervous rite know. i can tell. bukan takat neves jer..beliau bahkan sangat kibut sebab tinggal lagi 2 hari before majlis, banyak lagi preparation yang belum siap.. sebenarnya aku lagi sikit nak salute kat Mok sebab terlalu releks menghadapi hari-hari penting macam nih..aku yang terlebih neves tengok beliau releks..huhu

last week die dah start kelang kabut, aku promise nak turun padang last week untuk tolong sikit-sikit memandangkan aku terlanjur di kuala lumpur sebab ader event..tapi sayang nyer event habes lewat pulak..habes jer event terus aku kol dier, tapi jawab macam tak nak jawab..merajuk ke ape orang tua tuh pun aku tak tau lahhh..huhu -besalah plak rase :"(

dah dua-tiga hari pastu baru die kol aku mintak tolong search kan cam ne nak "fancy wheels"  aku pun tak tau ape kejadah fancy wheel yang die dok cakap tuh.. search pun jumpe bende merepek..hihi last-last die anta gamba kat aku rupenye flower balls, Bunge yang besau-besau pakai crepe/tissue paper.. haihh.



aku nih mmg amik seni tapi ape nak buat sume kene search kat internet..HAHA so kalo korg nak ilham tuh buat paper balls boleh layari website nih, memang banyak contoh yg boleh ditiru, atau search jer kat youtube untuk tutorial video :P  


so this saturday abes jer keje terus nak shoot KL..YAY :)
harap sempat lah tolong menolong sesikit..sabar yer mok.. fiey comes to the rescue

kay lah till next time in sha allah :)




3 comments:

  1. Kalau member baik wat kenduri haaaarus tolong. Bukan setakat kerah kudrat je, tapi bersedia jadi pakar motivasi sekali time diorang nerves. Hehehe.. ikut pengalaman lah ni.

    Kalau senang silalah jenguk sini ye.

    http://IzaIsmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu laaaa..time2 nih lah dorg kibut..kite kawan2 le kene tolong..tenangkan :')

      Delete
    2. Tu laaaa..time2 nih lah dorg kibut..kite kawan2 le kene tolong..tenangkan :')

      Delete