#pru13 #malaysiaelection KAU UNDI SIAPA?

Salam.


Kau undi siapa?

Zaman sekarang dah takde makno dah UNDI ITU RAHSIA.
DAH TAKDE MAKNE

Semua org dah boleh agak kau undi siapa..


Dengan segala update status fb, twitter, instagram..lol nampak sangat! Hahaha
5/5/2013



Hurmmm..dah semua dah meroyan upload gambar jari kale biru. Lol
Maklum lah 5tahun sekali nak votting.




Aku masih siapkan model kat studio, takde mood nak vote..kalau dalam manefesto cakap kalau kau keluar mengundi dorg bg extend submission. Yup sepantas kilat gua pegi, dengar cite sorg dapat rm50 kalau keluar mengundi..sebab aku nampak ramai duk post gambar jari bersama duit. Lol. Motif?


Tapi aku serius tak sabar nak tau sapa menang tahun nih.
Punya gila-gila tahun nih punye kempen..kat social media dah naik nak muntah..belom blogwalk lagi kalau tak dah muntah darah..yg pro kerajaan duk kipaih pemimpin kompem menang..yg pro pembangkang pulak lebih kurang jer..tu pasal malas gua nk layan politik-politik nihh..haha al kononnye tanggungjawab pada negara, tanggungjawab pada tuhan kau yg suruh solat 5 waktu tu pandang enteng jer..maklum lah tak dapat calitan dakwat kekal..calitan bahu yg tak nampak tu ape kelassss kan..tak leh upload instagrammm..hahaha!

Pastu keluar pulak case dakwat kekal tak kekal. Lol


Dis year's pru is so funny. Super! Dengan macam-macam cara kempen..call, sms, mms belum cite lg..pergghhhh..serius punye hal tahun nih!



So bila org tanye aku undi ape..
aku ckp aku tak daftar undi..sorry..kehkehkeh gua acah jer.

Tengok lah mcm mane kang nak ngundi ape. undi aku biarlah rahsia :P

Comments

  1. RM50 kalo duk luar daerah dlm negeri yang sama, RM100 kalo duk luar negeri, cth duk keje kt kl, tp ngundi kt pahang so dpt la claim RM100...

    begitulah ceritanya kat sini...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts