Gila Garang.

anak jantan fiey merajuk. 
fiey marah die sebab dah berhari-hari tidur lewat asek mengadap komputer jer tgk BEN TENNESON, sampai tak nak mandi, tak nak makan.

so ini kali aku set timing, 
ape nak jadi-jadi lah..
cukup masa off segala lappy, tab, henfon.

akhirnya beliau pandai cari makan suap sendiri, 
tidur bawah -tak nak ketiak mommy. 
kalau tak pantang mommy die hilang, 
satu taman boleh dengar dia menjerit, 
+satu taman jugak boleh dengar aku jerit marah balik. hukhuk.

GILA GARANG AKU NIH TAU. 
sungguh! jerit terkeluar anak tekak iols nih hah!

ps/salah aku gak manjekan over sgt dari kecik, pastu anak-anak nak melekat aku yang over stress. padan muka aku! start besok kita pakai old school style, R-O-T-A-N!

pps/ dari kecik nih lah nak kena didik. sayang memang sayang, tapi over sayang, melampau jadinya!

ppss/jaga anak tak susah pun, bancuh susu, buka tv, pacak diorang depan tv. setel.
yang susah tu mendidik anak, membentuk diorang jadi sebaik yang boleh, berdisiplin. lagi susah bila sorang-sorang kena buat. memang susah..

Comments

Popular Posts