Followers

Thursday 4 December 2014

Income RM 600,000 Sebulan, TAK MUSTAHIL!

salam.

Akak aku property agent dah 5tahun kot.
Aku unit trust consultant baru nak menganjak 1tahun.
smalam first time aku ikut dia pegi jumpa client, saje berbakti sikit sebab dia takde kenderaan.
Lain siut approach gaya agent unit trust dgn property agent. Lain!
So aku ckp kat akak aku,
kak ina nnt balik tgk ‪#‎billiondollarslisting‬ kat astro.
Property agent paling style aku pernah tgk.
Tapi itu belum cukup style kalau korg pernah kenal seorg Agent Unit Amanah Terbaik Malaysia nama Norhaili bt Ahmad Mokhtar! Kau bagi lah ape jenis product aku rase beberapa minit jer dia boleh closed easily and effortlessly!
Serious cite. Bile dah duduk dlm Agency No1 dalam malaysia, menang awards 7 tahun berturut2, kami di dedahkan dgn rahsia2 jualan secara CEPAT dan TEPAT.
Kalau kau penjual. Tak kira lah jual ape sekalipun.
Tapi tak berapa memberangsangkan dan pernah keluarkan statement berbaur:
"KENAPA AKU JUAL TUDUNG DAH BERAPA LAMA TAPI TAK JUGAK MAJU MACAM TUDUNG PEOPLE?
ATAU TUDUNG FAREEDA????"
Atau
"AKU PUN JUAL COLLEGEN MACAM NURAMIRA11, TAPI APESAL DIA PAKAI VW AKU PAKAI MYVi Jer???"
Apesal?
Apesal ade org jual product yg same mcm kau jual, tapi dia lagi kaya berkoyan2 dari kau?
Kau pernah tak terfikir??
Kalau pernah,
aku saran kau ikut satu seminar ni.

Serius cakap, ni betul2 jarang berlaku! - DIBUKA UTK UMUM.
(Tak kisah lah kau jual moist cake ker, jual sabun ker, semua boleh join!)
Norhaili bt ahmad mokhtar jual unit trust jer sahabat-sahabat. 
Tapi gaji dia rm600,000 sebulan.
Apelah kiranya kau keluarkan sedikit ringgit utk korek rahsia dia?
Tempat limited.
Aku taknak up lagi poster yg aku design tu sebab bagi peluang kat budak-budak agency aku dulu.
TAPI kalau kau BETUL-BETUL-NAK-SANGAT acee PM/whatsapp 0122234337 terus utk tau harga sahabat handai.
Mungkin Puan President aku boleh pertimbangkan utk RSVP place kau.
Ingat KALAU kau betul-betul nak UP KAN SALES CHOCOLATE MOISE ATAU SAMBAL IKAN BILIS mahupun JERUK EPAL ASAM BOI kau tu moh ler join.


satu seminar HIGH IMPACT yang jarang sekali dibuat oleh mana-mana JUTAWAN. 
TAPI JUTAWAN nan seorang ni, dia betul-betul amik serious utk men-transform semua org yang berminat menjadi JUTAWAN, kata dia semalam: 2015 bakal lahir 120 ribu SELF MADE MILLIONAIRE!
Anda Mungkin Salah Seorang dari 120 ribu tu. sape tahu kan?
TAPI, nak jadi millionaire ni kau kena menuntut ilmu dulu.
tuntut dengan orang yg betul bukan tangkap muat jer.
so, dalam industri Unit Amanah, siapa tak kenal dia?
tergolong dalam 20 MOST FABULOUS 2014,
7 tahun berturut-turut menang NATIONWIDE dalam bidang UNIT AMANAH,
bukan calang-calang, bukan jaguh kampung pisang atau kampung pandan tengah ke ape. Beliau betul-betul dah transform ratusan orang di Malaysia menjadi "cream of the cream"!
kebanyakan pengasas agency-agency terbaik unit amanah di malaysia ni "terlahir" dari acuan tangan beliau.

dah tak payah cakap banyak.
kalau aku reveal semua, baik aku jer yg buat seminar.

TARIKH: 10 & 11 JANUARY 2015
TEMPAT: FLAMINGO HOTEL
MASA: 9AM-5PM
so kat sini kite ade buat promo "EARLY BIRD"
 PLATINUM (RM 2,999) 
>>>>>>> [PROMO] RM 1,299 (SEBELUM 7/12/2014 - 7/1/14)
>>>> [ RM 1,999 selepas 7/12/14 - 7/1/15]
-3 Hours Private Group Coaching with EllyB & Parteners
-Lunch with EllyB (1st come 1st serve)
- Bonus Kit Kejuaraan 7 tahun EllyB
-Kit RSI
- CD Gambar Seminar
- RSI Size Pocket -3x Hotel Meal
--------------------------------------------------------------------------
 GOLD (RM 1,999) 
>>>>>>>>>>> [PROMO] RM 799 (SEBELUM 7/12/2014)
>>>>> [RM 999 selepas 7/12/14 - 7/1/15]
- Bonus Kit Kejuaraan 7 tahun EllyB - Kit RSI
-RSI Size Poket
- 3x Hotel Meal
--------------------------------------------------------------------------
 SILVER (RM 999)  {SOLD OUT}
>>>>>>>>>>> [PROMO] RM 399 (SEBELUM 7/12/2014)
>>>>> [RM 499 selepas 7/12/14 - 7/1/15)
-Kit RSI
-RSI Size Poket -3x HotelMeal
--------------------------------------------------------------------------
PM cecepat kat aku atau WHATSAPP 0122234337,
cargas. sebab kite cuma nak 1000 org sahaja. dan disebabkan seat Silver DAH SOLD OUT SEMALAM, seat PLATINUM & GOLD masih ade beberapa puluh kekosongan.
TAPI TAK BANYAK OK.
KORANG BUKAN SAJA DAPAT KOREK RAHASIA 1 JUTAWAN,
TAPI KESEMUA 6 ORANG TOP KEBANGSAAN punya JUTAWAN,
termasuk Master Mentor kesayangan aku, @bigbro_YSF Mohd Yusof wow!
BTW, Modul di-design untuk diguna pakai dalam semua bidang,
bukan sahaja utk agent-agent unit amanah, bahkan boleh digunakan oleh agent insurans, property, jual tempe, agent-agent kek red velvet, mobile stokis collegen, penjual kain pasang, malah kumar si penjual pen jalanan juga boleh join.
best ke best tu?
dah tu nak tunggu ape lagi? daftar cepat.
kau tak yah nak nyesal dulu pendapatan pulak sok. tampor kang.
WHATSAPP 0122234337

No comments:

Post a Comment