Followers

Sunday 10 May 2015

Berkenalan dengan Shopback Malaysia.



Fenomena shopping secara online sememangnya bukanlah perkara yang baru di Malaysia lebih-lebih lagi sejak kebelakangan ini kita memang dibanjiri dengan kedatangan portal online dari luar negara seperti Zalora, Luxola dan dari dalam negara seperti Fashion Valet dan Poplook. Antara kesemua portal online tersebut, ada satu yang benar-benar menarik minat saya.
Tidak pasti jika anda pernah mendengar mengenai Shopback Malaysia sebelum ini, tetapi ia merupakan sebuah American Company yang mempunyai pasaran di Singapura dan baru-baru ini menerjah ke pasaran Malaysia pula.




Apa yang menarik mengenai Shopback (saya pasti menarik minat anda juga), adalah tawaran cashback yang diberikan kepada anda. Selain kupon dan promo, Shopback memberikan cashback ke atas setiap pembelian anda.



Selain itu, anda juga boleh menemui portal online kegemaran anda di laman web Shopback. Ini kerana, Shopback Malaysia bertindak sebagai affiliated platform dimana anda boleh membeli-belah di ZALORA misalnya, melalui laman web Shopback.
Sebagai seorang kaki shopping, Fie paling suka kalau bab cash rebate, voucher, kumpul mata points, redeem apa bagai! Sebab tu dalam purse fie belambak kad-kad diskaun dan kumpul points, kadang-kadang stress jugak, bila nak pakai tak jumpa cari sebab banyak sangattttt! Bahaha. Lepas tu setahun sekali jer pakai huhu. Last-last aku buangkan jer semua, memberatkan purse aje!!
Sekarang, nak berbelanja dengan nilai hebat dah semakin mudah! Macam bila kita berbelanja dengan Shopback Malaysia! Pulangan hebat dihujung jari tak perlu lagi mengelabah nak cari-cari kad diskaun, sebab belanja online boleh dapat cash back..wow!!! Best ke best tuuuuuuuu..saya suka..saya suka :)
Walaupun masih baru tapi pulangan yang diberikan pada setiap pembelian adalah sangat-sangat hebat dan fie boleh katakan ini adalah “strategi’ baik untuk poket kita pada zaman  Go Shopping Today ni (GST) hehe. Sekurang-kurangnya dapatlah kita berjimat sikit kan!




Melalui pembelian anda tersebut, jumlah cashback yang akan diberikan kepada anda adalah sebenarnye komisen daripada pihak ZALORA kepada Shopback Malaysia. Menarik bukan?

Haaaaaa…apa tunggu lagi jom kita shopping dengan Shopback Malaysia!



Sangat-sangat senang nak mula shopping dengan Shopback! Anda hanya perlu daftar masuk di laman web rasmi Shopback Malaysia dan secara automatic anda akan mendapat rm5 sebagai ganjaran!!! Wow..sape lah nak bagi rm5, macam-macam boleh beli!

Kemudian anda akan jumpa affiliated partners di menu utama dimana anda akan bertemu dengan nama-nama besar laman shopping online seperti Zalora, Lazada, Foodpanda, Groupon dan banyak lagi. Klik pada mana-mana ikon online store tersebut dan anda akan melihat jumlah peratusan cashback yang ditawarkan.



Dan apabila anda klik pada ikon tersebut, anda akan dihubungkan terus ke laman web online store yang diingini dan teruskan proses pembelian anda seperti biasa. Sebaik sahaja proses pembayaran anda selesai, anda akan mendapat ganjaran cashback daripada Shopback dalam masa 1-2 hari bekerja. Mudah bukan?
Mudah lah bagi si shopaholic macam kita!
Bukan sahaja barangan yang anda ingini akan terus dihantar ke rumah anda dengan pantas, malah anda juga mendapat pulangan cashback yang hebat! Not like other online stores.

Habis lah!

Tapi taka ape, Shopback Malaysia lebih menjurus kepada affliated platform untuk anda membuat pembelian secara online dengan bijak! So, What are you waiting for?

Oh! Senang! Senang! Senang betul nak berbelanja, the best part tu, boleh dapat cashback!
Banyak yang kita boleh jimat, Sambil shopping, sambil jimat..Selamat poket! Mudah pulak tu!
Ok apa tunggu lagi Fie pun nak sneak out jap, sekodeng apa yang best hari ni di Shopback Malaysia. Untung-untung dapat penjimatan terhebat, boleh lah simpan duit untuk kawen..hihi. 

Okkkkkbyee. 
Muah cikedddd :)


2 comments:

  1. http://shopback.my/r/shfPyj daftar sini untuk dapat bonus...peace

    ReplyDelete
  2. http://shopback.my/r/shfPyj
    daftar sini untuk dapat bonus...peace

    ReplyDelete