Followers

Saturday 29 August 2015

JALAN!

"Basic 101: Jgn pernah harap sesiapa"

Kebanyakkan org,
Mereka bukan tak nak bantu.

Mungkin:

"Kau tau fie, dulu aku suka tolong org,
Tapi sebab org selalu tipu aku, aku dah malas nak tolong org, aku tolong-tolong sekali dia "mati shahid" aku bukan nk harap ape, kalau mati shahid dah tak muncul depan muka takpe, ni dia main2 mati jer..nampak boleh senyum2 lagi, aku rasa nk tumbuk jer muka dia"

Haa. Macam tu.

So, mungkin kau betul2 mean your word,
tapi nak buat mcm mana, time kau jer org tu dah tak nak jadi "big heart".

So sape lagi kau nak harap? -diri sendiri jer lah.

Awal2 buat business, Bertahan sikit. Sekejap saje kesusahan demi kesenangan yg berpanjangan 😁

Biar kau berjalan seorg, tapi kau tau mana kau tuju,
Dari bejalan beramai2 tapi semua pun kompas tak bermagnet.

"Ingat pesan mommy ni akmal"





No comments:

Post a Comment